Breakfast Manager [Finland]


 

MEILLÄ ON PAIKKA SINULLE, BREAKFAST MANAGER

Scandic Aulanko hakee tiimiinsä breakfast manageria täysiaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen (112,5h/3 vkoa)

Työaika sijoittuu yleensä klo 6.30-14 välille, joten tehtävä sopii aamuvirkuille.

Breakfast managerin tehtäviin kuuluu:

  • Vastaat Scandic aamiaiskonseptin toteutuksesta, laadusta ja palvelusta

  • Opastat ja ohjaat tiimiäsi, jotta osastosi saavuttaa tulokselliset ja laadulliset tavoitteet

  • Ohjaat omalla esimerkilläsi, inspiroit tiimiäsi ja edesautat tiimisi kehittymistä työssään

  • Huolehdit ravintolasalien viihtyisyydestä ja siisteydestä sekä ruoka- ja juomatuotteiden kauniista esillepanosta ja tuoreudesta luot positiivisuutta ja iloisuutta sekä tiimiin että asiakkaille. Asiakaslähtöisyys ja hyvä työilmapiiri ovat sinulle tärkeitä

  • Vastaat myös työvuorosuunnittelusta, omavalvonnasta ja inventaarioista

Odotamme sinulta:

  • Aikaisempaa kokemusta palvelualalta

  • Aikaisempi kokemus esihenkilötyöstä nähdään etuna

  • Suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle:

Mahdollisuuden työskennellä ja kehittyä kansainvälisessä hotelliketjussa. Saat mittavat henkilökuntaedut käyttöösi jo kuukauden työsuhteen jälkeen mm ravintoloiden ruoka- ja juoma-alennukset, hotellien majoitusedut, ePassi, työterveyshuolto ja useiden yhteistyökumppaniemme tarjoamat alennukset tai edut.

Lisätietoja tehtävästä antaa F&B manager Katja Hietanen katja.hietanen@scandichotels.com


Meillä on loistavat edut

    Mahtavia urapolkumahdollisuuksia

    Kattava työterveyshuolto

    Työntekijöitä arvostava johtajuus

    Kestävään kehitykseen keskittyminen

    Majoitus- ja ravintola-alennuksia hotelleissamme

    Hyvät majoitusalennukset myös ystävillesi

    Liikunta- ja kulttuurietuja

    Vapaa-ajan tapaturmavakuutus

    Lukuisia muita etuja ja alennuksia kumppaneiltamme


Scandic on Pohjoismaiden suurin hotelliketju. Suomessa hotellivalikoimaan kuuluvat Scandic –hotellien lisäksi kansainväliset Hilton–hotellit, Holiday Inn-hotellit, Crowne Plaza Helsinki-Hesperia ja Hotel Indigo Helsinki–Boulevard.

Me elämme ja palvelemme vieraitamme aina arvojemme mukaisesti. Oletko sinä samaa mieltä arvojemme kanssa?

BE A PRO , BE YOU, BE CARING, BE BOLD



... uskoo arvojen mukaiseen toimintaan? Tutustu neljään arvoomme alla.
BE CARING Olemme ystävällisiä ja toivotamme jokaisen lämpimästi tervetulleeksi. Välitämme tiimiläisistämme, vieraistamme, ympäristöstä ja ympäröivästä yhteiskunnasta.
BE YOU Meillä arvostetaan jokaisen ainutlaatuisuutta ja monimuotoisuutta – ja siksi otamme myös jokaisen vieraamme vastaan henkilökohtaisesti.
BE A PRO Palveluidemme korkeaan ja yhtenäiseen laatuun voi aina luottaa. Emme kuitenkaan pitäydy siinä, vaan ylitämme odotukset. Tiedämme, että avain menestykseen on pienissä yksityiskohdissa ja tahdossamme tehdä hyvän sijaan parasta.
BE BOLD Uskallamme tehdä asioita eri tavalla, astua mukavuusalueidemme ulkopuolelle ja keskittyä enemmän tulevaan kuin menneeseen. Haluamme inspiroida vieraitamme, toisiamme, omistajiamme sekä ympäröivää yhteiskuntaamme.

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال